NO RUNNING AWAY FROM THIS SHIT

Hello! Det var ett tag sen... Hade helt enkelt glömt bort att blogga, och det är väl bra att bloggen inte tar upp mina tankar, antar jag. Jag kom iallafall hem från Emmy igår och gick direkt till Michelle, träffade också Malin där och vi sov där. Det var nice!
Sen så bestämde jag att jag och Malin skulle åka och bada, men så ringde Sanna... Jag hade helt totalt glömt bort att vi skulle träffas! ;) Haha, men det får bli Malin en annan dag. [ I'm sorry, darlin ;( ]

Nu ska jag tare lugnt i typ en timme tills jag åker till Kungsan. Bye!

Kommentarer
Postat av: michelle :D:D:D

haha det va kul hhaha :P:D

2009-08-15 @ 15:48:35
Postat av: DANIELA

svar: Ja, det var det! ;D

2009-08-15 @ 22:04:45
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0