DON'T DRINK N DRIVE

Hello! Gissa vad som hände idag! Jo, när jag och pappa skulle åka ut till Vaxholm så inträffade en MC-olycka.  Vi åkte just i det ögonblicket på Bogesundsvägen (Officiellt förklarat som Sveriges mest MC-olycksdrabbade väg) och pratade om MC-olyckor. Exakt då åkter vi förbi en kvaddrad motorcykel i diket. Några meter infrån ligger en man. Som tur var så hade han bara legat där 5 minuter och det stod redan två andra bilar där och folk som hjälpte honom. 5 minuter senare kom en ambulanshelikopter och tog med honom, så allt gick som tur var bra, utan några dödsfall. Jag lärde mig ändå ganska mycket i den scenen och det var riktigt intressant. Tur att han klarade sig iallafall, haha! =)
Och marie som tänker skaffa moppe & allting, kommer jag låta henne göra det? Hon får i alla fall INTE köra på Bogesundsvägen, because I won't let her do that! Sådetså!
Nu ska jag ta och titta på TV en stund. x DANI



titta vad jag vill ha!!
(bild tagen här ifrån.) P.S omredigerad av mig =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0