DAY WITH MARIE, HELL YEAH! FFS... OCH NU... FOTBAD.

Hej alla! Det har vart en superdag idag  och jag tänkte faktiskt visa den för er i bilder! ;]
Vi skulle till Blidö för att Marie's momma skulle ha konsert där. Där träffade jag oxå Oskar och senare Svenne men fick inga bilder på dem.

in da car.



marie is laughing, tokstolle!


and into the water we go! det var inte alls kallt och badstället var perfekt!


Sen åkte vi till affären & köpte Marabou SOMMAR, passa på att köpa den medans den finns, för den är delicious!


vi lekte lite med självutlösaren på kameran, funnyhyhyhy!


vi kom hem, utmattade & helt galna. Nu ska vi dricka kaffe (tycker jag) och bada fotbad!

Hope u guys hade a great day, cuz i really had it all, indeed.

//DANIELA


Kommentarer
Postat av: marie

haha, grymt kul dag:D jag tycker dock inte att vi ska dricka kaffe, blääää. vi får försöka vara vakna till fyra ändå. ahahahahah<3

2009-07-18 @ 22:50:39
URL: http://marieochpernillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0