CALLMEONAMONDAY

jag blir så himla trött på publishme! det går inte att ladda upp bilder som det ska! usch vad jag blir trött på det!
Dagen har iallafall vart superchill med lekar på djurgården, haha ;) imorgon blir det grönalund och sen marie! :D
Eftermiddagen har gått ut på att fylla min iPod med massa, massa & massa musik! oh yeah! Nu ska jag gå ut en stund med min lillasyster Tove, vi ska väl leka på lekparken som vanligt, bara det inte blir regn för himlen ser inte särskilt glad ut. Änglarna duschar nog snart.



mumselimumsmums, de här får Maria lära mig att baka i sommar!
/DANI

checka in min favoritbloggerska här. =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

mumms muffins!

2009-06-08 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0