IN A WHILE, CROCODILE.



And yes, I've already been told that I'm crazy, so don't bother reminding me of that =)


Hi folks! Midsommarafton var helt galen! Det började med mingel & drinkar, sen blev det middag, jag sjöng några låtar, sen vid slutet av kvällen (på morgonen) så hade alla redan dansat loss på dansgolvet, dansat på borden, lyft upp varandra, och badat i havet, :O haha folk blir helt gaalna!
Jaja, det kanske kommer bilder, men eftersom jag har lovat bilder så många gånger och ändå inte lagt ut så ska jag inte lova nåt, sorry.
Jajao, made some new friends och imorgon bär det av!
JAG SKA UT OCH SEGLA SÅ KOMMER INTE KUNNA UPPDATERA FÖRRÄN PÅ FREDAG ELLER LÖRDAG.
HEJDÅ, OCH SEE YA LATER ALLIGATOR.

/DANIELA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0