NANANA!

hello folks! how's it going? i'm doing totally fine and i'm really happy ;D  i've got so many new friends from south africa. i'm actually on my way adding them at facebook as i write this! nice, huh? ;)
dagen har vart bra, lite seg, men jag har tittat på film och den sööööög. trans america hette den! Sen åkte hela skolan till globen och hade körfestivalavslut där ;( ! det var trevligt men nu kommer jag inte träffa mina kära afrikaner på skitlänge. hade det superkul påväg hem med allt folk ;) haha, världens liv, det var det! jag kanske hinner säga hejdå till them i morgon men i doubt that.
vädret har vart riktigt tråkigt men det får jag acceptera. nananana, jag är glaaaaaaaad! :D
Juste, en ganska viktig detalj; jag är hos marie och kommer sova här tills imorgon så jag nås ej på hemtelefon!



and here she is! ;]

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötsöt.

2009-06-05 @ 16:01:54
Postat av: Mia

Haha, söta Marie.

Vädret suger verkligen :/

2009-06-05 @ 22:24:14
URL: http://mizd.blogg.se/
Postat av: daniela

håller med på båda sakerna ;]"/

2009-06-06 @ 20:58:54
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0