SUMMERFEELIN' IS 'HERE NOW, GOTYA.

Hello guys! det blev inget gröna lund("/) idag p.g.a vädret ;( så jag åkte till församlingshuset och umgicks med folk där. :) haha, sen kom marie och vi satt och lyssnade när danne spelade gitarr, asnäjz, enligt mig! 
Sen gick vi och mötte Fanny på hennes skola, drog hem till henne och bytte om. Vi satt där ett tag och snackade och sen stack vi och åt kladdkaka, och drog sedan ut i den härliga solen. Lånade hennes asnajsiga solbrillor haha, men har ingen bild :P lägger kanske upp en sen!  Nu ska jag och marie ha Skönhetsstund och ta hand om oss själva så, CIAO AMIGOS.

och btw, NU HAR JAG SOMMARLOV ERA LOSERS!


ingen bild idag, är inne på hennes brorsas user. ;;(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0