addiction

Hello! Det var ett tag sen, men jag har knappt vart hemma så det har vart svårt att uppdatera... ;P men wellwell.. ikväll hade vi konsert och det var riktigt kul! love ya! haha :D
Imorgon ska jag eventuellt sova hos mia och på lördag hos marie. så det blir fullt upp i helgen också! lalala! (a) men det ska bli roligt. på lördag är det vårfest i skolan, vad det nu är...? :) aja, i'll find out somehow! Hoppas alla haft en bra vecka! För, jag menar, snart är det ju sommarlov! weho, liksom! fast jag vill inte att sommaren ska ta slut sen, för då börjar skolan och betyg. uschusch!

sweet dreams, cutiepies!




här är då Mia. cutie! har hennes kamera också... hihi.

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha :)

Jag har ett rött öga ;)

2009-05-09 @ 23:25:38
URL: http://mizd.blogg.se/
Postat av: daniela

haha, snarare en röd pupill (;

2009-05-10 @ 13:32:36
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0