REDFINGERNAILS

Hey! Det har vart en perfekt dag för min del. Först var det skola, jag gick runt på svenskan och hade inget att göra, slutade med att jag somnade i ett av grupprummen fullt med killar i sjungande falsett. ;D hah! Sedan var det rep för soarén, jag körde snabbt igenom min låt och sedan så stack jag och mötte Sanna! Vi gick först och fikade i kanske en timme och sen så satte vi oss på trappan vid Johannes kyrka och bara chillade och snackade, sen vid halvfem så drog vi hem och jag åt middag hemma med pappa, henrik och tove. it tasted marvellous! Imorgon blir det Second Hand med Michelle!  Jag letar efter en jeansväst! :P Fotade Tove idag också, hon är så himla söt, det är hon! So, i've had the perfect day with the perfect weather. And then there's tomorrow with Michelle and later a party. Peace out guys!




i want summer back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0