the best way to see if you changed inside is to visit a place that's been untouched






ibland kan jag sakna mig själv som jag var förut. t.ex när jag just börjat fotografera. bilderna var annorlunda jämfört med nu, bra eller dåligt vet jag inte, men de var annorlunda... Å andra sidan så tar jag rätt fina bilder nu också, men de gamla bilderna påminner lite om hur jag var då.

Cafét var bäst, absolutely. (Blev 6 cups of coffee idag...) Sen när jag slutat jobba fikade jag med Nnea, Julia & Marie! Det var awesome, sen tog jag tåget hem, sprang hem till the Jannerz och åt middag, fikade och spelade HarryPotter-chess. Jag vann, heh!
Sen tog jag mig sakta hemåt och nu kom just ut ur badrummet. Japp, det tog lite tid att fixa sig för att sova. Egentligen är jag inte alls trött just nu, but my dad is freaking out upstairs, so I'd better go to bed.
Peace oooooooooout!

Kommentarer
Postat av: danielle

jupps väldigt fina bilder)

2010-02-13 @ 14:48:10
Postat av: emmy

Sv: jag vet inte :( tyvärr kan jag inte i helgen men nästa tror jag att jag kan, kan du??? <3<3

2010-02-13 @ 18:13:05
URL: http://emmystare.blogspot.com
Postat av: SELMAPLACE

Ingen anning. Hon är sjukt söt i allafall!

2010-02-13 @ 22:45:29
URL: http://SELMAPLACE.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0