MES AMIS SON TRÉS SYMPATIQUE!




[1] Julia [2] Väggen hos Wayne's coffee

Oj! Såg just att bilderna i förra inlägget inte alls blev så fina som jag trott, jag funderar nästan på att ta bort inlägget helt, haha. Idag var vi iallafall på vår första konfaträff och det var riktigt trevligt med mycket trevligt folk. Yes! Men jag har dissat så mycket folk de senaste helgerna nu så nästa helg, då ska det bli värsta sociala helgen och jag ska träffa så många som möjligt! True thing! Jag är dock liiiiiiite frustrerad över att min bok Breaking Dawn har gått sönder! Den går fortfarande att läsa men det är inte så najs att läsa en bok som håller på att falla isär medans man läser... Nu ska jag wooka lite mat och lyssna på lite awesome musik. Puss!

p.s jag har äntligen uppdaterat min lookbook igen! Länk här!



Kommentarer
Postat av: danielle

jätte fina bilder som vanligt =)

2010-01-18 @ 08:11:59
Postat av: Patrik

Sv. Vi tarckar båda två antar jag :D haha

2010-01-18 @ 12:22:33
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: emmy

Sv: Hihi JA det ska bli så himla kul!!!! och det är klart att jag vill, men jag vill också vara med dig!!! Med honom kan jag vara med när som, så därför tycker jag ABSOLUT att vi ska vara i helgen! <3<3

2010-01-18 @ 13:09:19
URL: http://emmystare.blogspot.com
Postat av: dani

sv danielle: tack, som vanligt :D

2010-01-18 @ 19:09:37
URL: http://danielaz.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag vill se dina nya skoooooooor :D

2010-01-18 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0