plötsligt tog sommaren slut och det är november



är helt kär i denna bild... tagen av min kompis och redigerad av mig...
är den inte fin? Jaha, förlåt för väldigt lite uppdateringar men jag hade
liksom glömt bort... + att jag vart i Göteborg hela helgen.
Men school is really great. Jag fick tillbaka det största franskaprovet
för terminen och jag har MVG. det känns så nice.. svenskaprovet idag
gick sugigt. verkligen. jag vet att jag kunde gjort så himla mycket bättre
men jag var så stressad (vi hade bara en timme) och jag kände att jag
behövde göra alla frågorna...
but i'll survive!
/dani

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men dani, det är ju jag och Judia!!! Gud så fin du har gjort den!!! love it!!! <33

2009-11-16 @ 17:51:36
URL: http://sofiaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0