MAKES ME WONDER...







Idag har jag fotat mycket, så det så! Här ovanför får ni ett litet smakprov på vad jag fotade.
Dagen har vart hur seg som helst eftersom jag och Marie var uppe till fyra i morse bara för att fota en helt totalt misslyckad soluppgång. Så vi kom väl i säng halv fem och hela dagen har bara vart helt seg.
Att gå ut på en promenad och fota lite fick mig att friskna till lite i alla fall, så nu har jag tillräckligt med energi för att sätta mig och titta på TV.

Vilken bild gillar du bäst?

SWAK


Kommentarer
Postat av: Anonym

3dje :D<3

2009-07-19 @ 20:49:45
Postat av: sara

håller meed! ;)

2009-07-20 @ 10:17:29
Postat av: DANIELA

sv anonym: haha okej, tack! =D

sv sara: Tack! Vilken Sara? =O =D

2009-07-20 @ 16:28:53
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0