I WISH I KNEW YOU BETTER, SUMMER.

Jag har lagt in en ny header och ändrat bakgrundsfärg! vad tycks? enligt mig, så måste jag arbeta lite mer på headern.... hehe. inte så snyggt där va.
Well whatever. Imorgon är det skolavslutning och sen ska jag förhoppningsvis åka till Gröna Lund med the class. Men det beror på om jag orkar eller inte... Jag ska ta med mig kameran till avslutningen imorgon så det kanske blir en och en annan bild upplagd här, sen kommer jag inte se många i klassen på nästan 3 måndader...! :( usch, kommer att sakna många när de åker utomlands och latar sig hela dagarna men sommarlov kommer vara skönt. Ska på seglarläger med the dysmelists så det blir nice :) Whatever, ses imorgon.



såhär såg jag ut idag då :) kanske lite svårt att se, men fick inga bra bilder...

sjal second hand
tröja/tunika second hand
tights H&M
skor Din Sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0