allt ser så mycket ljusare ut när man får sjunga CHANGE

konserten gick så himla bra. eller konserterna rättare sagt!
Gah, det var så kul, alla hade sånt ös och alla var så glada.
Vi sjöng så sjukt fint och det var så himla bra stämning.
Det var proppfullt med folk och alla hade ett leende på läpparna.
Mitt solo gick väl bra, men det var Changed som var bäst.
På andra konserten var den helt enkelt BÄST. Alla nästan dansade och
skuttade på stället och det kändes nästan som om jag skrek/ropade ut alla ord
för jag ville bara få ur mig dem och sjunga högt och skratta och le och krama folk
och dansa och göra allt på samma gång. Det var så bra!
Och nu sitter jag här hemma och tänker tillbaka.
Efter alla dessa år så är adventskonserten nåt speciellt. Så sjukt bra.
Den får mig på något vis att känna mig hemma, när man sjunger Hosanna,
Joy to the World och alla dessa fina låtar.
Hmmmmmmmmmmmmmm.......... it's fabulous.

i feel great





nån random bild från i somras...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0