midnight tea








bilderna är från i lördags när jag, olivia och marie satt uppe och pratade halva natten. Det var så himla bäst och mys. Innan såg vi också en film. the Omen, heter den och den var väl halvbra. Idag satt jag och Anni kvar efter skolan och skrev på SO uppsatsen/berättelsen. Nu äntligen är den klar och bearbetad, nu ska jag bara skriva ut den också... Hjälp om det inte funkar, då måste jag skriva för hand! (Är förresten AVUNDSJUK på alla dessa personer som ska gå och se midnatts-twilight. GAH jag vill också!)
Veckan har gått sjukt fort och den här veckan har verkligen vart en pluggvecka. Har ingen aning hur det blev så, vi har inte haft några stora prov, bara massa läxor, små förhör och inlämningsuppgifter. Nu är det torsdag och imorgon ska allt det sista lämnas in och sen är det helg. På Lördag ska jag fota och kanske hem till Marie och se skräckfilm men jag får se om jag orkar. Jag måste hinna sova också eftersom på söndag bär det av till st eriks för lite sång med some people. Och nu ska jag till lillapi och bland annat tacka för hennes fina födelsedagspresent! Så himla fin, det kommer väl upp den bild här snart! ;)

ciao dudes!

Kommentarer
Postat av: Kaela

svar: Tack så jättemycket =D

2009-11-20 @ 14:14:45
URL: http://kaelas.blogg.se/
Postat av: Jossi

mysig blogg du har med mkt fiina bilder! :)

2009-11-20 @ 21:22:40
URL: http://jaspeteg.blogg.se/
Postat av: ollie

det var fett mysigt!, jag har sett new moon och den var inte alls bra !!! Fett fina bildeer !! :) <3

2009-11-22 @ 00:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0