TEACHER


ännu en bild på glasögonen, haha. inte för att jag använt dem särskilt mycket, tyckte bara att jag skulle ta hem dem och rädda dem från farmors städning. haha! Jaja, jag har kollat runt lite och jag vill verkligen ha en nikon d3000! why, god why is it so expensive? Får väl ta och börja spara nu :) JAJA. Såg att Lisa tänkte köpa en nikon d300, kanske lite för avancerad för mig, det tycker iallafall jag, plus att den är ganska rejäl. Och Johanna har en Nikon d40x, men de säljs inte längre och man kan nog säga att d3000 är en uppgradering av d40 och d60. Well well, vi får se hur det blir, är i alla fall jättetrött på min canon digital ixus 800 IS. den är verkligen gammal och fungerar bäst som en kamera man drar med sig på festen och tar massa snapshots med, liksom. Plus att den egentligen inte är min. Så jag måste vara suuuuperförsiktig med den. Nä, jag vill ha en nikon d3000. bums! Jaja, ska käka Billys pizza och sen så sticker jag hem till Marie och stannar där ett tag (tills imorgon). Och good work om du orkar läsa allt detta, haha! Guldstjärna till dig! ;) Jag känner att jag bara babblar just nu, hehe. Hahaha. Okej, okej. Ciao dudes!
p.s Jag fick 18/21 på SO-provet! Exakt så att man skulle få MVG men eftersom det inte gick att få MVG så blev det bara VG+, men det äger iallafall! dani glad!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Dani! Agneta tipsade mig om din blogg. Jag skulle gärna vilja lägga ut en bild på brillorna på min blogg om jag får för dig. Helt underbara bilder både på dig och Tove! Jag blir lite inspirerad och undrar om jag också ska bjuda på en bild med min mammas gamla brillor. De är inte lika coola som din farmors, de är bara fula:)



//Charlotte

2009-09-11 @ 19:53:46
URL: http://www.alltomsmink.se
Postat av: emmy

hej dani :D jag har ändrat mig och inte för att du vill ha en, bara för att den är lite billigare och värkar skön :P så vill jag också ha en nikon d3000 x) SORRY <33

2009-09-13 @ 09:52:57
URL: http://emmystare.blogg.se/
Postat av: dani

sv emmy: det är bra emmy! nu ska vi ta och skaffa dem eller hur? och sen ska vi fota tills våra tår domnar! (hahaha) :D

2009-09-13 @ 15:36:29
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0