True friendship is hard to explain. But I've heard it's very beautiful.



Den här bilden är ärligt talat en av de vackraste bilder jag sett. Det är mina kompisar Astrid och Annie på bilden och de tog den förra sommaren. Den är väldigt enkel men ändå så stark tycker jag. Riktigt fin.
Jag börjar tänka på vänskap och sanning när jag ser den här bilden, fast det går nästan inte att beskriva.
Det är fint med bilder som förmedlar någonting. Bara de säger något.

Igår var asnajs. Natten var däremot inte så rolig. Nora, Judi OCH Mia pratade i sömnen, plus att Nora väckte mig klockan kvart över fem när hon letade efter sin mobil. Sen höll hon på och dillade om att jag skulle släcka lampan fast det var kolsvart i rummet. Sen klockan nio går Judi upp och öppnar fönstret så att jag nästan fryser ihjäl. Halv elva går Mia upp och stänger fönstret. Då vaknar jag IGEN. Haha, great!

Nu är det IDROTTSPLUGG och lite hemkunskap, plus lite NO. Japp. Pluggsöndag, as usual.

Kommentarer
Postat av: emmy

vi måste verkligen träffas snart!!!! saknar ihjäl mig...

2010-03-07 @ 18:38:31
URL: http://emmystare.blogspot.com
Postat av: ellinor

Mycket fin bild! :)

2010-03-08 @ 15:35:25
URL: http://missmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0