Hey there Delilah, what's it like in NY?




Maybe you didn't know this but i absolutely LOVE photoshop!

Det kanske är dags att berätta vad som händer med mina bilder innan de kommer upp här på bloggen.
Jo, först tar jag dem med min Nikon d3000. Där får de ligga tills jag fyllt upp minneskortet. Sedan laddar jag in dem manuellt och formaterar sedan minneskortet inuti kameran!

Jag redigerar mina bilder ofta, men då ändrar jag bara kontrasten lite, eller kanske lägger på ett filter.
Förut brukade jag sitta med PS i timmar och redigera bilderna, men jag hinner helt enkelt inte nu!

Hur gör du med dina bilder?
Redigerar du dem?

Tack och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja, jag redigerar. Hur mycket beror på bilden :)



sv; tack så mycket! :D

2010-05-26 @ 22:30:59
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0